«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

اختتامیه ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه برگزار شد | کسب ۴ عنوان برتر توسط خبرنگاران شهرآرا

  • کد خبر: ۲۰۶۲۲۱
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
اختتامیه ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه برگزار شد | کسب ۴ عنوان برتر توسط خبرنگاران شهرآرا
ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه خراسان رضوی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. در این جشنواره از الهام مهدی‎زاده، زهرا شریعتی، بنیامین یوسف‎ زاده و غلامرضا زوزنی در بخش‌های مختلف رویداد تجلیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین اختتامیه ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه با حضور حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، امیررضا رجبی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، محمدامین بابایی مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فیروز ابراهیمی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان، جعفر فرشچی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه رسانه و خبر در محل تالار همایش‌های هتل نوین مشهد برگزار شد.

ارسال ۸۵۷ اثر به دبیرخانه جشنواره

محسن رضوی، مدیر روابط عمومی و دبیر این جشنواره در ابتدا از ارسال ۸۵۷ اثر به دبیرخانه ششمین رویداد تولید ملی و رسانه خبر داد و اظهار کرد: از این میان، ۴۰۳ اثر راهی بخش مسابقه شدند و در مجموع، ۸۲ نفر از ۴۸ رسانه فعال در ۱۱ شهرستان استان با آثار خود در این جشنواره حضور داشتند.

وی افزود: این نیاز به‌صورت جدی وجود دارد که میان فضای رسانه و تولید در کشور هم‌افزایی ایجاد شود. در مسیر پیشرفت همه کشور‌های سرآمد صنعتی دنیا نیز این همکاری و همگرایی وجود داشته است و امیدواریم با مشارکت بیشتر اصحاب رسانه، گام‌های مؤثرتری در این مسیر برداشته شود.

«رسانه» و «صنعت»، دو مبنای داوری آثار

غلامرضا بنی اسدی، استاد پیشکسوت عرصه رسانه و رئیس هیئت‌داوران جشنواره ششم هم در این مراسم خاطرنشان کرد: توسعه کامل یک کشور در گرو پیشرفت همه‌جانبه و یکپارچه در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی و صنعتی است. فعالان عرصه صنعت، دست‌های توانمند و اراده‌های مستحکم در حوزه تولید و اقتصاد دارند و فعالان عرصه رسانه از قلم‌های پویا و اندیشه‌های پیشرو در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی برخوردارند. اجماع این دو حوزه، نویدبخش فصلی نوین در عرصه رونق تولید است و این جشنواره نیز به همین دلیل اهمیت دارد.

وی ادامه داد: در این جشنواره به فراخور تخصص‌محور بودن، همه ارزش‌هایی که در حوزه رسانه باید موردتوجه قرار گیرد، در دستورکار داوران قرار داشت و نمره‌ای که به آثار اختصاص پیدا کرد، میانگینی از حوزه‌های مختلف برندسازی، صادرات، صنعت و امیدآفرینی بود. در جریان داوری آثار، آنچه موردتوجه داوران قرار گرفت، آثاری بود که به‌موازات ارزشمندبودن از نظر استاندارد‌های رسانه‌ای، از نظر اقتصادی و صنعتی هم حائز شرایط برتر و برگزیده بود.

چهار خبرنگار شهرآرا در میان برگزیدگان

ضمن تجلیل از «امیر روح‎پرور» و «پرویز روحبخش» دو پیشکسوت عرصه رسانه استان، هیئت داوران ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه، در بخش تیتر اثری را حائز صلاحیت اخذ رتبه اول و دوم ندانست، اما «مصطفی قطبی» از خبرگزاری ایرنا، «حسین کوهزاد» از پایگاه خبری توس اکو و «بهجت موسوی‌مقدم» از خبرگزاری تسنیم مشترکاً سوم شدند.

در بخش گزارش، «الهام مهدی‎زاده» از روزنامه شهرآرا حائز مقام سوم، «مصطفی قطبی» از خبرگزاری ایرنا حائز مقام دوم و «مهناز اصغری» از روزنامه صبح امروز رتبه نخست را به دست آورد.

در بخش مصاحبه، «محمدرضا سالارمقدم» از پایگاه خبری نویدتربت حائز رتبه سوم، «طاهره فجر داوودلی» از روزنامه قدس حائز رتبه دوم و «زهرا شریعتی» از روزنامه شهرآرا رتبه نخست را به دست آورد.

در بخش ویژه با موضوع تولید صادرات‌محور هیچ اثری حائز انتخاب در مقام اول، دوم و سوم نشد و فقط «رابعه مقداری» از هفته‌ نامه خیام‌نامه نیشابور به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش سرمقاله، «علی پاکباز خسروشاهی» از هفته‌نامه نخست حائز رتبه سوم، «سعید برند» از روزنامه خراسان حائز رتبه دوم و «شهرام شیرکوند» از هفته‌نامه دنیای خودرو تهران رتبه نخست را به‌دست آورد.

در بخش عکس، «محسن رحیمی عنبران» از باشگاه خبرنگاران جوان حائز مقام سوم، «محمد عباس‌نژاد» از روزنامه همشهری تهران حائز مقام دوم و «وحید بیات» از قدس آنلاین رتبه نخست را به دست آورد.

در بخش چندرسانه‌ای و مستند، «غلامرضا زوزنی» از شهرآرانیوز حائز رتبه دوم و «سیدعباس ضیایی هاشمیان» از فضای مجازی صدا و سیمای خراسان رضوی رتبه نخست را به دست آوردند و هیئت داوران، اثری را حائز صلاحیت رتبه سوم ندانست.

در بخش چندرسانه‌ای و گزارش خبری، «اعظم فریدون مقدم» و «فاطمه سلطانی» هر دو از صدا و سیمای خراسان رضوی حائز رتبه‌های دوم و اول شدند.

در بخش چندرسانه‌ای و پادکست، «سارا اکبری» از رادیو خراسان حائز رتبه دوم شد و هیئت داوران، اثری را در مقام اول و سوم اعلام نکرد.

در بخش تیتر، «عبدالصمد حسینی» از هفته‌نامه ثروت حائز مقام شایسته تقدیر، «بنیامین یوسف‌زاده» از روزنامه شهرآرا حائز رتبه سوم، «سعید برند» از روزنامه خراسان حائز رتبه دوم و «طاهره فجر داوودلی» از روزنامه قدس رتبه نخست را به‌دست آوردند.

اختتامیه ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه برگزار شد | کسب ۴ عنوان برتر توسط خبرنگاران شهرآرا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->